Ahad, 11 Januari 2009

JERITAN ITU!!!


Semalaman aku berjaga..terlalu sukar melelapkan mata..Ampunilah kami YA ALlah...INilah yang sering mendesak jemari ini untuk meluahkan..tidurku amat terganggu..aku seka air mata yang tak habis-habis..amat sebak di hati..rasa sengsara menahan sebak namun..lebih sengsara menahan sakitnya ditembak,didera,dipekak telinga dengan segala bedilan yang bukan sekejap..bertali sekuat dan semahunya..hancur segalanya...Zionis laknatullah!!! kejam!!!
Wahai Allah, tuhan ku..kirimkan kembali ababil yang pernah membantu MUhammad nabi kecintaanMu..kirimkan segala kekuatan membantu tentera Islam yang sedang berjihad...kirimkan segala keindahan tawakal kepada ummat yang sedang berjuang mengambalikan kegemilangan Islam yang sedang cuba disiat-siat kulitnya..MAha suci engkau Ya Allah...hanyalah kami hamba ynag terlalu lemah..berdoa dan terus berdoa..agar jeritan anak-anak palestin itu kembali bertukar..seperti tawa ria anak kami ini...
YA Allah..kurniakan segala kekuatan buat ummah. Bila Islam mula dirobek kesucian, jadikanlah kami insan yang cepat sedar,terus bertindak,terus pertahan, menyerang kembali,terus berjihad..moga kami cepat memahami, cepat mendorong insan lain supaya menyelami..




Jeritan abi...ummi...anak-anak palestin itu menjerit..meratap...menangis..ketakutan..kelaparan..kehilangan..kerisauan dan kesedihan tidak terperi...ia akan dan pasti bergema..adakah kalian dengar???!! tolonglah demi Allah...hentikan segala yang menyumbang kepada kemusnahan mereka..

Moga Allah selamatkan bumi Palestin..YAhudi dan zionis sekutunya akan hancur..seperti daun yang dimakan ulat!! Amin ya rabbal a'lamin..
DENGARKANLAH! APA YANG ANDA RASAKAN ???!!!

Tiada ulasan: