Isnin, 11 Januari 2010

Kenapa STORMREADERS?

Salam buat semua...

Alhamdulillah,kita masih dipanjang umur dalam lingkungan iman dan Islam..Allah Maha Besar menjadikan kita sebaik-baik kejadian di alam ini...

"Walaupun usianya muda daripada saya, tapi dari segi ilmu, dia lebih tua daripada saya..." (Ustaz Zahazan)
Ayat ini antara isi pembuka bicara ketika mula menuturkan muqaddimah merasmikan pelancaran Stormreaders lembah kelang di Dewan Komuniti Manjalara. Saya kira ini memang ayat spontan seorang yang cukup merendah diri dan wibawa dalam bidangnya. Ayat ini cukup memuliakan orang lain yang berada bersamanya ketika majlis pelancaran tersebut iaitu sahabatnya sendiri yang berada di kerusi tetamu jemputan iaitu ustaz zamri (TV9).
Saya memilih untuk terlibat menjadi ahli stormreaders dengan kerelaan saya sendiri...pengaruhnya memang ada..apabila saya melihat beberapa orang tokoh agama yang saya hormati menjadi nadi perjuangan perniagaan ala baru ini...sudah lama saya mengintip peluang perniagaan internet..dan selama itulah saya amat berkira-kira untuk terlibat...takut untuk tersilap memilih..namun, saya bersyukur diperkenalkan dengan saluran baru perniagaan buku ini..mngkin ada sahabt yang telah lama terlibat dan berjaya..moga2 rezeki itu yang terbaik dan diberkati..
Sahabat2 boleh melayari www.stormreaders.net/sitinorbayah1 sekiranya ingin memahami perjuangan perniagaan ini...jika ingin terlibat,silakan ... jika tidak mahu memikirkannya, maka pilihan itu turut ada di tangan anda sendiri...
Moga-moga Allah Taala memelihara hati dan niat kita..ingin sekali berbicara dengan menulis dengan lebih panjang lebar namun, cukuplah dahulu buat masa ini..mudah-mudahan segala pencerahan akan kita dapati dengan langkah-langkah yang kita telah pilih dengan mengharapkan redha Allah semata-mata..amin..
"...dunia dan akhirat...segalanya dengan ilmu..."

1 ulasan:

mama_sal berkata...

sorry lmbt reply..contact sya tru email salmi.ishak@moe.gov.my..antar gmbr boleh, sya ingat2 lupa enti ni hehe..